Tuesday 25 August 2015

time goes too fast..

Bismillahirahmannirahiim..

Alhamdulillah, masih lagi diberikan nafas untuk meneruskan hidup di muka bumi Allah ini.
Sudah lama rasanya aku tak tulis or update apa-apa kat blog ni. rase macam dah lame kutinggalkan.
Padahal aku bukan seorang penulis yang bagus, cume kadang2 tu aku boleh luahkan segala perasaan marah, x puas hati, dan segala bagai kat blog ni.. aku punye kan, so?? anyone do angry with me..just want to let go all my feeling..hahahahh..kan dah ke laut. apa saje la aku merepek nie.

lets start our story since i'll be here..here??where?? ok, for your information out there yg tak tau di mane i berada skrg, i telah pun move ke shah alam. ade dlm 3years aku PJJ with my loving husbands. senyum siket.. (n___n). i have two gurl yg very cute daughter dan juga bermacam2 perangai bile sedang membesar nie. hihihihi..ye la dulu kan duk jauh2, sekarang dah dekat2, bak kate orang senang nak bergerak. ehh.. yeke?? macam x jgk. depends on situation jgk la. kalau ada yg x cukup tido mula la perang dunia yg ke berapa kali la agaknye. dah masuk pon waktu solat kat sini..better aku p solat dulu memandangkan ade event wajib petang ni. so, this entry will continue tomorrow la yek..

Sekian.

No comments:

Post a Comment